[O1] Gaśnie czasem na wolnych, ciężko odpala ciepły

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • geforce1
    Classic
    • 2013
    • 5

    [O1] Gaśnie czasem na wolnych, ciężko odpala ciepły

    Dzida, przy 1500 zł upierać się nie będę. Chcialbym jednak wiedzieć, czego w ogóle szukać. Nie mam zielonego pojęcia o skuterach, a wydaje się to byc niezłą koncepcją ops:
    Krystian
  • tochu
    Classic
    • 2011
    • 35

    #2
    [O1] Gaśnie czasem na wolnych, ciężko odpala ciepły

    Siemanko mam taki problem
    W Octavii jak kupiłem była do wymiany przepustnica, obroty wariowały, jednak auto nie gasło. Dodatkowym problemem było ciężkie odpalanie na ciepłym silniku, trzeba było przegazować.

    Wymieniłem przepustnicę i teraz czasami po puszczeniu z gazu nie schodzą obroty do niecałego 1000rpm, ale do zera i silnik gasnie. Problem konieczności trzymania wciśniętego gazu, kiedy auto jest ciepłe (choć to też nie zawsze, czasem jak zimny też) podczas odpalania pozostał
    Mój znajomy mechanik wspominał cos, że to może być wina przepływomierza?

    Czekam na opinie kolegów

    Silnik to 1.6 sr AKL, bez gazu
    vagsiekreci.pl

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      po wymianie przepustnicy była adaptowana ?sprawdz czujnik temp. silnika .w sterowniku masz zapisane jakies błedy w sterowniku?
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • tochu
        Classic
        • 2011
        • 35

        #4
        była adaptowana czyli co?? Podjechalem do znajomego, który pracuje w skodzie i też stwierdził, ze wina moze byc w czujniku temperatury. Faktycznie auto moim zdaniem dosyc dlugo sie nagrzewa, jednak kiedy zlapie juz temperature to jednak trzyma ja w zakresie 80-90stopni
        vagsiekreci.pl

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          czyjnik nie ma nic wspólnego z nagrzewaniem sie silnika za to odpowiada termostat temp 90 powinienes miec po przejechaniu okło 5 km.ale wracajac do tematu podlocz vaga i sprawdz jaka jest temp w blokach pomiarowych po nocy powina byc zbirzona do temp. otoczenia po odpaleniu powina systematycznie rosnac do 90 st . mozesz tez sprawdzic czy nie łapie gdzies lewego powietrza
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • hubert78
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1576

            #6
            Sprawdź czujnik położenia wału

            Komentarz

            • luks
              Ambiente
              • 2009
              • 240

              #7
              identycze objawy z odpalaniem na ciepłym miałem przy walniętym czujniku temp. przygasanie wygląda na problemy z przepustnicą jak piszą koledzy..
              skoda
              fuckyeah!

              Komentarz

              Pracuję...